Adek gw yang SUPER ANEH

May 03, 2009

heeem. adek gw patut dipikirkan nih, tentang masalah kejiwaannya. bener - bener aneh lo guys ! sumpah deh. gw gag abis pikir tentang ini.

sore ini adek gw, chatting sama orang itali di facebook. terus, yang harus kalian tahu tentangadek gw ialah : dia bisa bahasa inggris, cuma gag lebih baik dari gw. gw aja yang masih ngadet - ngadet gitu bahasa ingrisnya. apa lagi adek gw yang cuma bisa bilang hello, hi, good morning, atau apalah. oke, mudah - mudahan elo gag sampe ketawa ngakak setelah baca chat ini :
Magdianov : eh monyet
Nicolò : hi man!
Magdianov ; hi nyet
Nicolò : how?
Magdianov : how ape
Magdianov : hey you pig
Nicolò : i?...why?
Magdianov : you can shaw me something on pet society
Nicolò : eh?...What I did not understand that ... are not very good in English
Magdianov : give me smethin on pet society
Nicolò : what smethin?
Magdianov : yes
Nicolò : but what does this mean?
Magdianov : give me something in my pet society..please :):)
Magdianov : ee lo bau,seperti babi,yang bau yang menjijikan,

Nicolo : eh?...anyway .... what should I give?
Magdianov : parfum, okey??
Magdianov : HOW ABOUT PARFUM???
I NEED IT, OKEY !!
I NEED IT, OKEY !!
PLEASE :):)
GIVE ME IT
Nicolò : perfumes I like and the one for me
I am sorry
Magdianov: OOOH, NO !
Nicolò : sorry!
Magdianov : HOW ABOUT DUCK DOLL??
Magdianov : HMM, HOW ABOUT DUCK DOLL??
PLEASE??
Nicolò : not shorten because 'I do not understand
Magdianov : CAN YOU GIVE ME DOLL??
Nicolò : if you want to gift a stool
:D:D
Magdianov : STOOL??? I DON'T HAVE IT
Magdianov : YOUR MEANING IS PUP??
OR CHAIR??
Magdianov : HEY ! PLEASE ANSWER MY QUESTIONS
Nicolò : you speak Italian?
would be easier for me
Magdianov : no, i don't
i'm indonesian people
i'm just speak english and bahasa
so, i can't speak italian
okay?
Nicolò : ok!
patience
Magdianov ; heheheh :):)
so you can give me a doll??
Nicolò : because you want a doll?
Magdianov : yes
Nicolò : but why?
Magdianov : because i like doll
so you want to give me a doll??
Nicolò : the only one that I have, I have the gift to my girlfriend ... I have no other!
Magdianov : huff :(:(
Nicolò : then ...
I can give you ...
cerca
a stool
Magdianov : okey, please give me that.
Nicolò : then ...
Magdianov : i'm waiting for you
Nicolò : I can give you a blue balloon
Magdianov : okey !
thanks :):)
Nicolò : ok?
Magdianov : ok. !
:):) thanks, friend :):)
Nicolò : good!
you me gifts something?
:D:D
Magdianov : okey, how about chair??
i can give you a chair.
Nicolò : if you have nothing, to me is fine
Magdianov : ok !
Nicolò : ok!
Your pet is called putra?
Magdianov ; yes
Nicolò : ok! hours you send the balloon
Nicolò is offline.


ps :
magdianov itu adek gw, ada beberapa kalimat yang gw tulis. soalnya adek gw butuh bantuan gw.
dan nicolo itu adalah orang itali yang chat sama adek gw.


GAG HARUS KETAWA NGAKAK KHAN ??? :)

You Might Also Like

0 comments

Tell me what you think!